Platforma de comunicare securizata care se integreaza direct cu MyStaff
in scopul automatizarii etapelor manuale din procesul de payroll
Smart Communication este o platforma creata pentru:
Gestionare centralizata a informatiilor necesare in procesul de calcul salarial;
Accelerarea procesului de verificare si validare a datelor inainte de a fi importate in MyStaff;
Cu ajutorul Smart Communication, gestionezi centralizat:
Transmiterea datelor necesare in procesul de salarizare folosind fisierul standard de import al datelor in aplicatie*
Incarcarea datelor de salarizare
Validarea automata a datelor introduse
Transmiterea datelor si verificarea acestora cu responsabilul Smartree
Importul fisierelor in aplicatia desktop, MyStaff
Gestionarea fisierelor transmise si a rapoartelor standard de salarizare
Pentru a intelege mai bine cum functioneaza noua platforma, ti-am pregatit mai jos un scurt filmulet care iti prezinta pe scurt principalele beneficii ale utilizarii platformei:
Beneficii utilizare Smart Communication:
Mediu securizat de transmitere si stocare a datelor de salarizare;
Validarea automata a datelor;
Istoricul datelor trimise si rapoartele standard de salarizare, centralizate intr-un singur loc;
Comunicarea direct in platforma intre toti utilizatorii implicati in flux;
Calendar pentru activitatile cheie ale procesului.
Solicita o oferta
Abonati-va la newsletter-ul Smartree pentru a fi la curent cu toate noutatile din domeniul HR
Sunt de acord cu prelucrarea adresei de e-mail doar pentru asigurarea serviciului de Newsletter, conform cu Politica de Confidentialitate.