• office@smartree.com
  • 021 301 90 90

Smart Communication

Home > Smart Communication
Smart Communication

 


Platforma de comunicare securizata care se integreaza direct cu MyStaff in scopul automatizarii etapelor manuale din procesul de payroll

 


Smart Communication este o platforma creata pentru:

  • Gestionare centralizata a informatiilor necesare in procesul de calcul salarial;
  • Accelerarea procesului de verificare si validare a datelor inainte de a fi importate in MyStaff;

 


Cu ajutorul Smart Communication, gestionezi centralizat:

  • Transmiterea datelor necesare in procesul de salarizare folosind fisierul standard de import al datelor in aplicatie*
  • Incarcarea datelor de salarizare
  • Validarea automata a datelor introduse
  • Transmiterea datelor si verificarea acestora cu responsabilul Smartree
  • Importul fisierelor in aplicatia desktop, MyStaff
  • Gestionarea fisierelor transmise si a rapoartelor standard de salarizare

 


Pentru a intelege mai bine cum functioneaza noua platforma, ti-am pregatit mai jos un scurt filmulet care iti prezinta pe scurt principalele beneficii ale utilizarii platformei:


 

 

Beneficii utilizare Smart Communication:

Mediu securizat de transmitere si stocare a datelor de salarizare;
Validarea automata a datelor;
Istoricul datelor trimise si rapoartele standard de salarizare, centralizate intr-un singur loc;
Comunicarea direct in platforma intre toti utilizatorii implicati in flux;
Calendar pentru activitatile cheie ale procesului.

 

 

 

Solicita o oferta

Nota de confidentialitate: Completand acest formular, imi dau acordul pentru prelucrarea datelor personale, doar in scopul pentru care au fost solicitate, conform cu Politica de Confidentialitate.

 

Abonati-va la newsletter-ul Smartree pentru a fi la curent cu toate noutatile din domeniul HR

Sunt de acord cu prelucrarea adresei de e-mail doar pentru asigurarea serviciului de Newsletter, conform cu Politica de Confidentialitate.