• office@smartree.com
  • 021 301 90 90

PandemSafe Return to Office

Home > PandemSafe Return to Office
PandemSafe Return to Office

 


Aplicatie software pentru gestionarea cu usurinta a muncii hibride

 

Beneficii utilizare aplicatie PandemSafe Return to Office/Hybrid Work Planner

Usurinta in utilizare de catre angajati si management - internal customer experience imbunatatita semnificativ;
Vizibilitatate in timp real a situatiei la nivel de individ, birouri, cladiri, locatii;
Posibilitatea de a lua in mod rapid decizii strategice si operationale privind gestionarea fortei de munca si a suprafetelor de birou disponibile in timpul pandemiei dar si ulterior;
Reducerea timpului petrecut de catre personalul implicat in implementarea noilor procese de gestionare a tele-muncii;
Conformitate cu GDPR si alte legislatii specifice in contextul starilor de alerta si/sau de urgenta (Legea 55 / 2020 privind obligatia companiilor de a avea o planificare a angajatilor care vin la birou);
Nu necesita instalari si echipamente suplimentare.

PandemSafe Return to Office/Hybrid Work Planner este o aplicatie software conceputa pentru:

 


Programarea intoarcerii in siguranta la birou:

  • Posibilitatea completarii unui calendar specific cu planificarea pe zile intre perioadele de lucru de acasa, de la birou, in calatorie de afaceri sau vacanta;
  • Posibilitatea de rezervare dinamica a locurilor fizice din spatiile de lucru astfel incat sa fie respectate normele de distantare sociala;
  • Posibilitatea vizualizarii posturilor de lucru pe planul etajului si disponibilitatea acestora in timp real;
  • Rezervarea birourilor/locului de munca se poate face de catre angajat, managerul de departament, HR sau alta persoana responsabila;
  • Posibilitatea trimiterii automate de cereri de rezervare catre salile de conferinta in aplicatia dumneavoastra Calendar;
  • Posibilitatea de auto raportare a starii de sanatate a angajatilor care intentioneaza sa lucreze de la birou pentru evitarea riscului de contaminare a altor persoane. (impreuna cu PandemSafe Contact Tracing)

 

 


Check-in digitalizat in zone comune sau specifice:

  • Generarea de coduri QR de check-in unice la nivel de birou / spatiu comun;
  • Dincolo de rezervarea in avans a postului de lucru respectiv, posibilitatea efectuarii unui check-in digitalizat prin citirea codului QR aferent;

 

 


Raportari centralizate, in timp real:

  • Rapoarte si grafice centralizatoare cu posibilitatea vizualizarii situatiei generale, la nivel de companie, departament dar si la nivel de angajat cu privire la mixul telemunca-lucru de la birou;
  • Acces in timp real al managerilor la date referitoare la numarul de persoane care lucreaza de la birou si la asezarea acestora in spatiu;
  • Colectarea de informatii detaliate despre folosirea spatiilor comune (sali de conferinta, cantina etc);

 

 


Integrari si functionalitati suplimentare:

  • Integrare posibila cu aplicaČ›ia calendar a angajatilor, sisteme interne de acces si securitate, sisteme de resurse umane;
  • Integrare posibila cu eventuale echipamente portabile ale angajatilor;
  • Multi-lingual;
  • Posibilitatea parametrarii perioadei de retinere a datelor;
  • Configurare initiala rapida prin import de date cumulate pentru ansamblul organizatiei.

 

 

 

 

 

Solicita o oferta

Nota de confidentialitate: Completand acest formular, imi dau acordul pentru prelucrarea datelor personale, doar in scopul pentru care au fost solicitate, conform cu Politica de Confidentialitate.

 

Abonati-va la newsletter-ul Smartree pentru a fi la curent cu toate noutatile din domeniul HR

Sunt de acord cu prelucrarea adresei de e-mail doar pentru asigurarea serviciului de Newsletter, conform cu Politica de Confidentialitate.